12

MAJLIS KESYUKURAN PERKAHWINAN CUNNDAA

Salam kepada semua sahabat.

Blog bukan sahaja bersawang, tetapi hampir kemarau disebabkan faktor kemalasan untuk hapdet belog..

Dikesempatan ni, cunndaa menjemput semua kenalan blog untuk hadir ke majlis kesyukuran sempena meraikan majlis perkahwinan cunndaa..

Sila rujuk kad untuk maklumat lanjut
====
====
====
====
====
======
====
===
==
=

kalau rasa ada sedikit pinar meminar, jangan amek kanta cembung, sila zoom okess


Doakan semoga segala perancangan diredhai ALLAH 
dan
Majlis berjalan lancar seperti yang dirancang.


Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

12 Orang Komen:

aisya said...

tahniah kak..
sorang demi sorang senior2 ni kahwin, dengan anak yg comel2 lg.. rase mcm baru semalam je masuk ukm ni.. hehe

Tengku Puteri said...

comelnya kad!!!

Abg Stalker said...

huyoo..kawan seumur pun da kawin..kita je belum.sobs..T_T tahniah cunnda :) semoga menjadi isteri yg solehah disamping suami yg memahami.

s h a said...

Congratz dear...kad sgt comelz...suke3

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Phat said...

tahniah..abg dah terima kad ..tq

amranaiman said...

tahniah.. semoga segala urusan dipermudahkan :)

Cik Yatt said...

tahniah..kad kreatif

aku & Fantasi said...

tahniah...;)

nora said...

comel n simple kad dia..

outbound malang said...


Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

outbound malang said...


Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >