23

Disini Memori Tercipta


Salam Sayang semua..

Cunndaa minta maaf kepada semua yang datang ke blog cunndaa tapi cunndaa lambat membalas jejak sayang-sayang semua..
Terima Kasih kepada yang setia menunggu entry cunndaa seterusnya..(bajet ade je kan) kehkehkeh..

Rindu cunndaa tak??
Terima Kasih, cunndaa dah tahu jawapan tu.... =)

Sekarang mood nak berblog masih belum ada..
Sudah kelaut..

Cunndaa sayang darling darling semua..
Cunndaa sayang kawan-kawan cunndaa..

"Disini jua memori tercipta
walau seketika terjalin kasih kita
mungkin di sini kita terpisah
kenangan bersama tiada ku lupa... =)"

Cunndaa sayang blog pinky cunndaa..

Sayang sangat kepada yang sudi baca entry ringkas cunndaa ni..

Tapi cunndaa lagi sayang kat nuffnang...
SEBAB
Nuffnang tetap bagi cunndaa BE walaupun dah lama sangat2 cunndaa tak aktif blog.
Siap bagi 2 BE lagi..
Tapi satu BE dah ME...
Sekarang 1 BE tengah running...

Sebabtu malas nak aktif blog...tak aktif dapat BE, kalau aktif tak dapat... so, jum kita pakat kelaut...kekekee

Terima Kasih nuffnang..kau cinta hatiku..

 
Nah seketul gambar, buat hilangkan rindu.....

Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >