2

BE Oh BE

Kalau anda gembira tepuk tangan..
Kalau anda gembira begini lah caranya..
Kalau anda gembira tepuk tangan..

Kalau anda gembira kata horeey...
kalau anda gembira beginilah caranya...
Kalau anda gembira kata horeeey...
Horeyyy!!!

Kalau anda gembira
Saya juga akan gembira...
Tapi saya lagi gembira...
BILA...
BE ni melekat kat sini dan tak merajuk dan membawa diri menjadi ME
sayang kat encik nuffnang manyak2...

Encik Digi sudah merajuk membawa diri kepada ME
takpelah, taknak kawan ngn cunndaa...
Mau shayang kat AXE jer...
Sekian,


Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

2 Orang Komen:

Abang Stalker said...

cunndaa..abg x fhm la..apa bnd sume ni ek.byk tgk org gn,tp x thu pape pun.waaa~ sedihnya! :(

cunndaa said...

@Abang Stalkerabang pasang iklan nuffnang tak...? kalau abang ade pasang iklan nuffnang, BE ni terhasil drp iklan yang ada kat blog abang tu la...
kalau abg stil kurang faham,saya pun tak reti jugak nk explain lebih2..abang p geledah blog2 otai yang laen...hehhehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >