23

Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak & Nazira Ayub


Dengan 2 kali lafaz, Ahmad Nabil bin Ahmad, 28 atau lebih dikenali dengan Nabil Raja Lawak telah sah bergelar suami kepada pasangannya iaitu Nazirah Binti Ayub, 23. Majlid akad nikah beliau berlangsung di Masjid Tuanku Zainal  Abidin Putrajaya pada jam 5.16 petang tadi.
Pernikahan mereka dilangsungkan oleh jurunikah merangkap pembantu imam Masjid Besar Putrajaya, Ustaz Muhd Redza Bin Ahmad dengan mas kahwin berjumlah RM300 beserta wang hantaran berjumlah RM 15,000.

 




Zira kelihatan sangat menawan... 
jika berbanding dengan Memey yang berkahwin ala-ala gereja yang langsung tiada doa selamat... 
malah nyanyian lagu-lagu versi ala-ala gereja yang berkumandang...sumber

TAHNIAH UNTUK NABIL DAN ZIRA
credit picture Nabil dan Zira: Oh Bulan

Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

23 Orang Komen:

kusyi said...

tengok yang nabil lagi best dari memeykkk tu..haha..

isteri nabil lagi cntek dari memey.. :)

Cik Azizah said...

serius perkahwinan Nabil dan Zira lagi gempak dr Memey yg sekadar indah dr rupa...kalau jijah taja la mahal mane tapi xnak buat adat kebaratan mcmni..huhuhu

budakijaupendek said...

tahniah nabil.
cantik je isteri nabil tu (:

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

skli tgk zira ni mcm elyana lak.semoga mereka kekal bahgia..:)

cunndaa said...

tak suka memeyyyy...

isma said...

batter lagi majlis nabil dari memey... paling suke kad kawen nabil... ohsem...

Lea Isnawi said...

wahhh...baru taw nabil dh kawen
nampak sgt x tgk paper =.='

Cik Peanut said...

semoga mereka kekal hingga akhirnya. ;)
jangan jadi macam satu agi psangat tu, dah ramai orng doakan ketidakbahagian mereka. heee
;P

alif haris said...

semoga mereka berbahagia hingga bila2 ..:)

laskar pelangi said...

comel pelamin mereka. jeles!
=D

ctk said...

ngade lebih je memey tuh..hahaha..tahniah nabil..betuah dpt istri lawa :D

man said...

moga berkekalan hendaknya...

burnkelana said...

Ucapan Selamat Pengantin Baru buat Nabil & Isteri..

muhamad hanif said...

weewiitt,

esok aku kawen lah.


HAHAHAHA

Khairil said...

jeles le tgk nabil dapat bini...huhu

milo said...

tahu takpe, nyampah gile tengok wedding memek ngn norman tu..bajek omputeh je..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

halamak nabil da nikah .

semoga berkekalan la ye :)

syiela said...

comel je isteri nabil... kad kawen pun lain dari yang lain :)

cik wanie Lovela (CWL) said...

rasa cam nak kahwen hahaha

Anak Wak Mail said...

cantik isteri nabil kan..:)

harrazdani said...

semoga kekal selamanya....

Chibiha said...

Nabil dh kawin rpanya!! 0_O
Sy mmg lmbt dpt tw pslbrita ni sbb jrg tgok brita hu3..anyway, tahniah abg nabil <3 Semoga berkalan hingga akhir hayat ^^

░♥si lampu neon♥░ said...

lawa siot...



jeng jeng jeng...
Resepi puding karamel power!
Sugar glider makan lipas la pulakk
Awek leggings marah !
Posisi menonggeng yoga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >