17

Tahan Nafas dan Terus Lemas

Cunndaa memang automatik akan lemas dan tahan nafas bila berada dalam keadaan dan situasi berikut :


BERSIN TAK TUTUP MULUT

Tengah syok bersembang,
Tiba-tiba orang yang dihadapan kita BERSIN..
Paling tak tahan kalau dia BERSIN TAK TUTUP MULUT...
grrrrrrrr... tersembur you..


BAU BADAN 

Kempis perut buat tahan nafas dalam situasi macam nie..
Cunndaa memang alah dengan bau badan..
Lemas..




BAU KENTUT
Owh sangat melampau kalau kentut ditempat yang ada aircond..
Kalau kentut dipasar malam boleh tahan jugak..kehkehkeh..
Kentut ditempat awam yang disekelilingnya orang yang tidak dikenali..
Sangat melampau dah tuu...



ASAP ROKOK

Cunndaa akan lemas dan kurang selesa jika tepi, kiri kanan duk menghidu asap rokok.
Saja buat-buat kipas dan tutup hidung, 
Alahai si lelaki boleh saja senyum bila kami yang alahan dengan asap rokok ni buat gaya bebas tutup hidung, jeling-jeling sikit, bulatkan mata sebesar mata kucing.... grrrrr...


Korang pulak macam mana
Apabila berada dalam salah satu situasi diatas?

Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

17 Orang Komen:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

paling xtahan...asap rokok.. erkkk.. rasa sesak sgt nafas nie...

0nenanina Vanilla said...

ade lagi..bau stokin.haha..pengsan bile student masuk lab..

Cik Azizah said...

yg bersin tu cundaa kena berhati2..takut kuman o virus akan menjangkiti kita..yg lain ok lagi..

diana said...

akak pun tak suka semua diatas...
geram!

Anak Wak Mail said...

sya rasa lemas kat tempat yang penuh dengan orang..sesak sangat..rasa nak pengsan!

cunndaa said...

@0nenanina Vanilla : hikhikhik..bau stokin, uwekksss nk muntah...

cunndaa said...

@Cik Azizah : tq jijah.. mmg banyak virus kalau dah bersin tersembur macam tu...

Khairil said...

tak tahan kalau orang bersin dgn bau badan dan kentut busuk...rokok boleh gagah lagi bau...

mirakim said...

mmg bole pengsan klu kena sume situasi kt atas.. hoho

shida'R said...

semua diatas ada cunnda hehee..euuwww..geli kot.. ^_^

hadi said...

paling x tahan bau kentut...

♥ MRS ZACKS ♥ said...

Sme la kte. mmg xtahan dgn semua situasi di ats. trutama yg asap rokok tu. boleh pulak dye smbur2 asap kt khalayak ramai. adoiiii tntion je ase..

budakijaupendek said...

bau asap paling tak tahan. huhu

IEQAH said...

oyehhhh ieqah setujuuu

noornazuha said...

hahaha..masa zaman2 naik lrt dulu slalu kena..kdg2 smpai kena tahan nafas sbb bau badan..hahahah

alif haris said...

hahaha .. tumbuk je orng tu :D

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

bau stokin pun bole pengsan gk.blm sempat tahan nafas da pgsn :P klu dpt situasi cm atas ni terus blah je dr ctu.xpun sound direct.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >