26

Masa Cemburukan Kita



Salam semua..
Ini hanyalah entry pendek semata-mata..
Jadi, jangan cepat pening kepala untuk baca ayat yang panjang berjela
Sila baca sambil senyum saja
Anda ceria, saya juga bahagia..

Seribu kemaafan cunndaa pohon kepada semua pengunjung yang datang kesini
Andai jejak Anda tak terbalas oleh cunndaa, mintak halalkan jejak itu..
Kadang kala kita juga terlepas pandang,
Kekangan masa juga tak ketinggalan
Bila dikejar dengan kesibukan.

Bukan sengaja
Bukan juga rambang mata
Ampun Maaf dipinta
Nanti cunndaa free,
cunndaa jejaki anda hari-hari..

 Salam Kemaafan Kepada Semua... Salam Sayang juga..

Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

26 Orang Komen:

Anisa Hang Tuah said...

it's okei cunda.

:)

Cik Azizah said...

xpe dear..tuntutan kerja melebihi segalanya kan...

cik wanie Lovela (CWL) said...

kak cunda mmg rendah diri

Pendamba Mawar said...

harap nampak la jejak ini untuk dibalas.miahaha..iits ok cundaa ada komitmen lain yang lebih besar ya?

Koding said...

Okay... bila x bz nnti jgn lupa jengok saya juga...

Adylia Qarissa said...

selesaikan perkara yang lebih penting dari yang penting... :)

♥ MRS ZACKS ♥ said...

xpe cunda. z maafkan :) hehehehe

Anak Wak Mail said...

xpe,,kalau ada masa nanti datanglah tengok saya ye..=)

afzalsukasuki said...

tiada maaf bagimu..melainkan u banje cendol pulut,semua blh settle.hahaha

Terbelog said...

maaf diterima hehe

Liyana Zahim said...

tape2 sy pun cmtu gak.. :)

shida'R said...

its oke cunnda ;)

ABU said...

ok tak pe..abu pun lama tak singgah sini..hehehehe

yen(toka ziizokukuto) said...

takpee,,ni pun bru firstime singgah heh :)

Mimi Marilyn said...

semoga happy berblogwalking selalu . hhe :p

ctk said...

hehehe...xpe cunnda...thank dtg blog ct :D

nasyitahahmadzaini said...

nice to meet u cunda :)

i am S!L4H.. said...

jom kite jeleskan mase pulakk. hiyahhhh

erkk??

eLimici0us said...

F0LL0w me i'LL F0LL0w u Back..

Khairil said...

biasa le tu...ada masa kita senang..ada masa kita sesak...

alif haris said...

takpe kak .. sy seorang yg memahami aiceceh :D

Wan85 said...

http://wanwidget.com
x kira, nak kamu balas juga, hehe

Mrs.Yie said...

akak pun sama la dik..semalam langsung x dapat nak balas jejak kawan2..line TM kat rumah akak kena potong..huhu

Aida Omar said...

aida pun macam tu juga cunnda :)

POSH76 said...

blogwlking

siti kektus said...

normal lah tu. bukan semua kan kite mampu jengah. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >