14

Terima Kasih.... Cikgu

Salam, 
Sempena 16 Mei, cunndaa ingin mengucapkan 
Selamat Hari Guru kepada semua guru, cikgu, pendidik 
dan sewaktu dengannya diseluruh Malaysia...
Guru sangat besar jasanya kepada kita semua.. 
Cunndaa sayang sangat dekat cikgu-cikgu Cunndaa, 
hope anak murid cunndaa pun sayang cunndaa..

Kejapnya masa berlalu..
Cunndaa masih lagi merasai sambutan
 Hari Guru Di Sekolah Cunndaa praktikal, 
Sekolah Menengah Kebangsaan Air Molek, Melaka...
Kalau ade blogger-blogger kenai sekolah tuuu, 
jangan ponteng sekolah naa...kehkehkeh..
letak pic menyibuk kat padang sekolah..
rinduuu sangat-sangat kat sekolah ni...

Dulu zaman sekolah,
Kalau cikgu duk mengajar kat depan...
Kita pun sebukkk lah duk bergosip ngn orang sebelah..
Sekarang, bila berada dalam dunia pendidikan,
Baru lah merasainya...
'Ooooo..macam ni kot rasa bila cikgu mengajar kita berborakkk..."
wakakkaaa...
Sebab tulah, kalau tak siap keje sekolah, 
jangan nak tipu cikgu, 
Sebab ayat tuu cikgu pernah bagi dekat cikgu kepada cikgu dulu...
kikikikikikiki...

Alhamdulillah, 
Cunndaa bangga dengan karier yang cunndaa ceburi.
Semoga niat murni cunndaa untuk mendidik anak bangsa
diredhai ALLAH swt dan dipermudahkan urusan olehNYA.
Aminnn...
tenkiu...tenkiu....orang terawal wish untuk cunndaa kat fb..lebiu more dalim-dalim..

Jika hari ini seorang Perdana Menteri berkuasa

Jika hari ini seorang Raja menaiki takhta
Jika hari ini seorang Presiden sebuah negara
Jika hari ini seorang ulama yang mulia
Jika hari ini seorang peguam menang bicara
Jika hari ini seorang penulis terkemuka
Jika hari ini siapa sahaja menjadi dewasa;
Sejarahnya dimulakan oleh seorang guru biasa
Dengan lembut sabarnya mengajar tulis-baca.
Sekian,

Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

14 Orang Komen:

zie said...

happy teachers day!

cinta siswi said...

happy teacher's day cunndaa..=)

Inspirationalefeks said...

selamat hari guru! sayang guru dan cikgu, pengetua, penyelia petang, semua yang mendidik , sayang semua!

Cik Peanut said...

selamat hari guru cikgu cun. dah lama dah x sambut hari guru. best2

tikin said...

hepy tecers day cikgu cundaa..
bestnye dpt cg cun mcm cundaa ni..hehe :P

amal said...

selamat hari guru! :)

l a l a , S h a h e i l a said...

selamat hari guru...

cunndaa said...

@Inspirationalefeks of cosss...semua yang pernah mendidik kita dari tak tahu apa-apa, boleh pandai tulis baca...

Mustaffa Khairul Azzam said...

guru....sayang kamu:)

cunndaa said...

@tikin : tikin sayang...xde cunn nye lah dear... tp law kat sekolah, rasa kecik je sbb semua studen besau-besau...hikhikhik

cunndaa said...

Terima Kasih kepada semua yang wish...

Abang Stalker said...

cikgu cikgi cunndaa...haha.slmt hari guru. :)

Realiti Imaginasi Untuk Inspirasi said...

selamat hari guru!!rindu cikgu2 sy!

Qaseh chenta said...

SELAMAT HARI GURU jugak pada cik cundaaa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >