14

Sudah Jatuh Ditimpa Tangga


Sudahlah jatuh tangga, kena timpa dek tangga la pulak....itu bukan maksud sebenar peribahasa Sudah Jatuh ditimpa tangga ye adik-adik sekelian

3 Hari yang lepas cunndaa jatuh tangga...
Gedebukkkkk......... 
jatuh sambil kontrol ayu. Nasib baik takde orang tengok. Kalau tidak jatuh la saham seposen dua.

Malang tidak berbau.. Mungkin anak tangga tersebut terlalu licin sampai cunndaa jatuh tergolek. 3 anak tangga pulak tuu... Sakit habis sekala urat dan ternampaklerrr aurat...... 
Oppssss nasib masa tu pakai seluar. Kalau pakai baju kurung memang dapat dosa la sapa tengok cunndaa jatuh tu sebab kompem kain akan terselak walaupun sudah kontrol ayu raudhiah sikit-sikit..

Cunndaa ingatkan sakitnya boleh hilang dalam masa sehari dua.. Tapi sampai sekarang sakitnya masih terasa..
Sakit punggung, sakit paha sakit tangan dan segala benda yang berkaitan..

Cunndaa pulak jenis alergik minyak..jadi langsung tak sapu minyak. Urat pun dah tersimpul rapi agaknye sebab tak berurut kan..

Ape perlu cunndaa buat.. Jumpa dokterrr..takut jarum..
kang cucuk kat tempat yang dah sakit, nanti makin sakit..

Owh abang Fahrin, tolonglah gelprenmu ini ketika didalam kesusahan.. (ayat taklehblahhh)



Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

14 Orang Komen:

elynn aiza ♥ said...

huishhh baya tu jatuh pnggung trentak .. btter g jmpa dokter laa klo x ok gak ;)

Anisa Hang Tuah said...

lain kali berhati2 yerr :)

L said...

hehe.. adoi.. sakit2.. xbese lagila jatuh tangga. hu.. jga diri k..=)

jom baca kejap.=0
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

Liyana Zahim said...

Ehehehee.. Seb bek kai suar.. :D

Cik Muda Sae said...

uihhh bahaya la cunndaa....
pg je klinik...nti myb dia bg cream sapu tu.n ubat biji....
melarat nanti lg teruk..haaa~

Muna rahimah said...

Jatuh tangga ?
sian kak cunndaa .
lain kali hatihati ye ;)

Cik Azizah said...

hish bahaya la yunk jatuh.takut efek kat dalam. ada lebam ape2 tak?? p berurut la yunk..moga cepat sihat yer :)

Abg Stalker said...

cunndaa jgn bt main2 dgn urat tau.baik g check,xray ke.tulang blkg rs skt x?klu setakat otot mgkn x de pape.

cunndaa said...

Terima Kasih semua... doakan cunndaa semakin baik yer...

hope takde ape2..

b4 ni, kalau nak bergerak tu memang sakit..mcm nk bgn, nk duduk dan nk berjalan memang perit la sikit sbb terasa sakit.. tapi hari ni dah okey sikit daripada sebelum ni..

tengs semua. ^^

sea_lavender said...

Kte pn de jatuh waktu cuti sem ari tu~~ sakit abis bdn sume.. lantai licin~

sea_lavender said...

Kte pn de jatuh waktu cuti sem ari tu~~ sakit abis bdn sume.. lantai licin~

MZ said...

hehe, jatuh tgga. ciannya. sapu lah ubat. :)

Anak Wak Mail said...

haha..urut la,,bahaya tu bersimpul2..hihi..

ada jugak alergik minyak ek??hik3x..

fiQ'Ra said...

Salam geng fiQ’Ra yang mas kasihi ◕‿◕
Kad blogger yang baru sudah siap..
Boleh ambil dekat sini eh ◕‿◕

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.298246816882993.70482.257419187632423&type=3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >