30

Perbezaan Antara Ibu dan Guru


  









Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

30 Orang Komen:

muhamad hanif said...

selamat hari ibu..AHHAHAHAHA

Nina Athira-misu said...

saya setuju cikgu cunndaa!!

wan_cikgumuzik said...

terharu... sob sob sob... :'(

Anisa Hang Tuah said...

sayangilah ibu :)

Mohd Izzar said...

nice...suka sgt..hehe

cunndaa said...

tq semua.. ^^

syerz eyryn said...

pape pown, mama is the first !
hehe. .
=)

Anonymous said...

Hy! Nice day:) http://2012.ucoz.hu/

amir aizat said...

sayangilah dan hargailah mereka yang masih ada

Azreen Shafila Abdullah said...

best nye entry..terharu kot

Azreen Shafila Abdullah said...

GURU IBU SUME INSAN YANG PENTING

Fathiah Hamim said...

aww so sweet =)

nazira said...

Haha.. menarik sangat.. betul 2..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

TYNTHA LANA said...

cunda..sangat sweet :) ni kalau gi budak2 tgk pun,msti diorg leh paham ^_^

Permata © said...

Semua Ibu adalah Guru tetapi tidak Semua Guru Adalah Ibu...~

cunndaa said...

@Permata © : betul tu permata...

Aida Omar said...

Kedua-dua nya sangat penting bagi kita..
jasa ibu tak ternilai jasa guru tak terkira..

selamat hari ibu & selamat hari guru..hihi

alif haris said...

terima kasih ibu guru .. hehe ^^

aLyA_syGS said...

best moral :)

Terbelog said...

setiap guru adalah ibu juga :)
kalo x andartu la hehe

Bluewendy said...

btol tuh..menarik lah cundaa~ hehehe..=)

Khairil said...

ibu berkorban nyawa utk melahirkan kita...

ifwat said...

dah macam nak sambut hari ibu dengan hari guru dah ni.. haha :D

yes, semua orang hanya ada satu ibu je, jadi hargailah ibu anda semasa dia masih hidup :)

Aku Afzal said...

Ibu = mengasuh kita di rumah
guru = mengasuh kita di sekolah

apa2 pun apa yang mereka lakukan adalah untuk memastikan kita diberi kesih sayang, perhatian dan pelajaran yang sempurna :)

Iqah QaQa said...

cundaaaaaaaaaaaaaaaaa... peewittt!

♥ PeLanGie ♥ said...

heheheh. comel jewk!

Shalina Samsudin said...

nice entry cundda :D

cekodok said...

btul3x....

Liyana Zahim said...

Sy tak suke ckgu english sy dulu sbb die grg suke tarek tinger.. Ye mmg sy dlu mls wat kije skolah juger.. Mmg patotla kan? Hahahah~

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

nice one ! comel je :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >