19

Aku Juga Punya Hati dan Perasaan

Salam Semua..

Kalaulah Benda yang tak bernyawa ni semua punyai perasaan dan boleh bercakap, 
korang rasa.... 
Agak-agaknya apalah diorang akan membebel kat TUAN dia ye...?

Jum Layan entry Cunndaa yang separuh merepek ni..
Hanya rekaan semata-mata..

LAPTOP

ROKOK

TV

 HANDFON

 KERETA
"klik picture diatas untuk ke blog MAN SUKA @ KERETA"

 MOTOR


Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

19 Orang Komen:

amir aizat said...

setiap hari dpat msej jiwang tu,hehe

milo said...

haha . sukalah entry ni .

wan_cikgumuzik said...

ngeh ngeh ngeh... kalau aku sebuah kapur tulis:

" kau nihh.. hari2 nak gesel kepala aku kat papan itam.. plzzzz laa.. NGILU taw..!!"

kih kih kih kih.. :P

cunndaa said...

@amir aizat : hahhaaaa....bukan cunndaa, orang lain tu...kakakkakaaa

cunndaa said...

@milo: mekasih milo...eh2,nama macam sinetron indonesia tu lah....^^

cunndaa said...

@wan_cikgumuzik: kakakkakaakaaaa....ngiluuu taw....hari ni guna kapur tulis pakai tang ekornye pulak.... ^^ ke ngilu jugak... ?

Ayie a.k.a Nyei said...

hahhaha mankete pun masuk gak..

perondajaketbiru74 said...

wakaka nice entri double thumbs up

muhamad hanif said...

HAHAHAHAH,

style weh !

jiwang sgt pun tak elok, lallalalal =)

Miss Y and Her World said...

ahahaha. luahan hati laptop tu mungkin sama dengan perasaan netbook saya ni. asik on 24 jam. kesiannnn (-_-)"

Lelaki Memang Tak Akan Faham Perempuan
Antara Keinginan Dan Yang Dah Tertulis

Jiejah Gorjes said...

hehehehe cemuih la aku tgk hang dok ngadap aku pepagi sampai petang aku nak rehat gak nih..dah la hang ni tak mandi2 dari td berbau nak pengsan aku hidu bau hang ni tau dak!!!

kihkihkih *ok2 nak g mandi la ni :p*

Nazryn Mishar said...

haha . ayok ! kalau lah boleh cakap . btw , font kat pixca 2 cantekk . ape name font 2 eh ?

cunndaa said...

@Jiejah Gorjes : haahhahaaa..pat p mandi...

cunndaa said...

@Nazryn Mishar font tu nama Porky's bro...

alif haris said...

haha pandai mereka berkata-kata ye :D

sy pakai kereta sorong je kak .. die byk bunyi gak ke ? hehe

tikin said...

alooo akak..bru sempat singgah cni..rndu la kt akak manis cute ni..hehe..kalo la benda2 tu semua ley bercakap mesti best...so xde la yg nk jd perokok or mat rempit an.hehehe

tikin said...

alooo akak..bru sempat singgah cni..rndu la kt akak manis cute ni..hehe..kalo la benda2 tu semua ley bercakap mesti best...so xde la yg nk jd perokok or mat rempit an.hehehe

Pendamba Mawar said...

terbaik la kajian ni..whahahaa

caliph shuriken said...

hari2 laptop demam panas kn, hukk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >