21

2 Header Blog Untuk Si Cantik Manis | Zack

Header blog lagi...Jangan cemuih ya..
Sekarang, Minat cunndaa cenderung ke arah photoshop.
Kalau korang cakap tak cantik, tak kira... Kena cakap cantik jugak..
Kalau tau cunndaa merajuk doblas hari...... 

Cunndaa createkan DUA header untuk beliau.. Agak-agak mana satu pilihan hatinya ye..... ?

Header cunndaa ni special for Sicantik Manis. Cunndaa sangat suka tilik gambar beliau yang bernama Zack ni kerana sangat manis, ayu, sopan...  Kalau tak manis, tak kan kena ngorat ngan studen sekolah kan? Sekolah rendah pulak tu.... 
cayerrr lah Zack..





Cunndaa designkan dua header untuk Zack, So, Zack boleh pilih samada nak header yang kat atas tu ataupun yang kat bawah ni...
Terpulang kat Zack.. Jangan bergilir pasang header lima minit sekali sudah..toingTOINGtoing


Kalau tak nak pilih, Amek kedua-duanya...
hehehheeee...
Jum ramai-ramai terjah belog Zack

Sape nak header, angkat tangan......?
Cunndaa taknak create kan , cuma cunndaa juz suh angkat tangan je, bia nampak bulu ketiak..

P/S : Zack, kalau saiz header ni besar or kecik, Zack gitaw cunndaa ye dalim

Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

21 Orang Komen:

cik najihah said...

waaa cantik....
teringin jugak..
tapi cane nak buat huhu

ashafanie said...

header dari cundaa yang sntiasa cun larghh...hiih

PinKy MoMMa said...

alahai kreatifnya dia :)
sis tak tempah je yang..nak buat mmg tak reti hiks ;p

sharifahzakiah said...

alahaaaiiii dear, comeynyeeee ^^ z bru blik bdr ni, tgk2 dpt header pulak. huhuhu time kasih cyunk ^^

cunndaa said...

@cik najihah : akak guna photoshop dik =)

cunndaa said...

@ashafanie : tq anie..

cunndaa said...

@sharifahzakiah : sama-sama dalim....

alif haris said...

hahahhaha .. jahat kak ^^
suruh orag agkat tgn tapi taknak buatkan .. saje bg nmpk bulu ketiak hahahaha

cunndaa said...

alif : hahahhaaa...ade angkat tgn ke dik.....
patut bau masam je ni..kekekekkeee

shida'R said...

cunnda comelnya header tuh hehee ^_^

cunndaa said...

shida : tq dear ^^

Ayie a.k.a Nyei said...

hehee comel2

nuruashia ♥ said...

nuru nk jugak *sambil buat muke comey*
hehehe...boleh x?? zack dpt nuru nk jugee ehhehehe...

eja said...

rjn betoi cunda wat header yer..emm..eja nk photoshop tp xtau mne nk amek..biase dwnld msti trial punyer..cunda tau mne nk dwnld full pnye?plis..

Yana Farinha said...

done folo.=)

Nizam Ijam said...

nak jugak!!!



” Nizam Ijam Dot Com”

cunndaa said...

@eja : try search google..tak pun bwk lappy p kedai dan suruh dia masukkan ptoshop..

mcm lappy cunda ni, mmg dah ada pshop masa 1st beli hari tu ag..

Wanie said...

angkat 22 tangan ni..
agak2 nampak tak bulu ketiak..haha

comel header ni cundaa..
doodle tu yang cun..

Abang Stalker said...

pergh..dpt doodles free lg tu terlekat kt header. :)

bertuah la zack.

Cik Azizah said...

cantiknya yunk!! berminat tgk..

Azreen Shafila Abdullah said...

buat lah tutorial :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >