31

Ingin Mengetahui Rahsia Lelaki....

Salam Jumaat semua.
Entry cunndaa kali ni adalah fokus kepada Kaum Adam..
Bukan apa, sekadar ingin berkongsi dengan dalim semua.

Apa yang kita tahu,
Sang Lelaki nie tak kisah kalau berjalan sorang,
Makan sorang, shoping sorang..
Tapi berlainan dengan perempuan..

Perempuan biasanya mintak berteman.
Macam cunndaa sendiri, cunndaa rasa agak kekok kalau pergi jalan sorang-sorang.
Mesti nak teman jugak.
Riuh sikit time berjalan
Kalau jalan sorang-sorang rasa macam ade yang tak kena je..

So, Lelaki pulak macam mana?
Cunndaa bagi contoh time lelaki  makan..
Diulang ye.. 
Ini Hanyalah Contoh..

  

Apa Kata Dalim Semua? 


Pakai Baju Warna Ceria, Sudilah KOMEN sepatah dua

31 Orang Komen:

Cik Ezy said...

mmg control kalo die sorg2..
try kalo die bwk geng..
xde control2 dh..
gtu la laki..
haha

alif haris said...

hahaha .. mkn je mcm biasa.. tak yah control2 ..
jadi diri sndiri itu lebih senang kan :)

Cik Azizah said...

mesti la dorang control. ade awek kat depan tu. penampilan terjaga. hehe

cunndaa said...

@Cik Ezy : cunda setuju ngn cik ezy..laki mmg mcm tu gayanye..

cunndaa said...

@alif haris tu la jawapan laki..heheheee..

cunndaa said...

@Cik Azizah : law depan awek control sikit kot..law laki yg duk depan, mst x hiraukan lgsg mkn... agaknye lah ye..hehheee

apek poyo said...

huii..control habih..smpai tak bole nak mkn...huhuhu

Aku Afzal said...

heh takde maknanya nak kontrol2.makan dengan sambil lewa.kenapa nak kontrol2..bukannye makan beradat :P

wan_cikgumuzik said...

not me ok... xde masa nk kontrol2 mcm tu.. lalalalalallaa...

Fiqah Alias said...

hehe..depends kpd lelaki tu jgk..ada sesetengah lelaki nie mmg akn kontrol abis klo dpt dyorg tu awek2..tmbh2 klo awek2 tu cun habis..tp,ad jgk lelaki jnis yg x kisah pon..asal prut kenyang sudahhh..hehe.. (^.^)

Mohd Izzar said...

erk...ada plak..?
makan jewla macam biasa..
nak control buat apa..haha

Abang Stalker said...

xde makna nk control le..klu yg dpn mata tu fasha sandal ke,lisa surihana ke xpe gk.haha

liyana shamsuddin said...

sesetengah lelaki macam tu la..tapi prempuan ada jugak..hehe

Nens Collection said...

suka masuk belog cundaa..ade kartun
yg bajet ensemm..mesti kontrol..haha

CWL wanie LovelA said...

heheh..mcm tu ea heheh...:) rindu akak

cunndaa said...

@Fiqah Alias : cunndaa setuju dengan u dear.. ^^

farra said...

hahaha..kompom cntrol abez even x ngaku dorang cntrol..sikit pon mmg cntrol laa..wakakak...

Wanie said...

kalau sy jalan sorg2 tak kisah,
tp kalau makan kat luar memang kena bertemna..
macam segan makan sorg2..hehe

Far8 budak baik said...

first time kat sini..
entah lahhhh...
kalau aku asal sedih mmg ar
jalan sorang..
tapi kalau makan..
takde nye nk control bagai...
makan jelah cam biasa..
haha

first time kat sini hehe

alif haris said...

hahaha .. klu pmpuan mst cover2 kan ^^

takut kene reject ngn laki eh ??

yahaya said...

lelaki tak kisah pun..boleh saja..tapi kalau org tgk kita makan segan jugalah..hehhe

ashafanie said...

ye arr...dpn awek..control..ngn members..hancurrr...uhu

khairul akmal azman said...

tipu2..
x control pun..hehe

Adam Idris said...

ikut jugak
kalau dah lapar sangat and malas nak kisah
BEDALLL je...heh heh

caliph shuriken said...

x kontrol pun.. tapi tiba2 jaa jadi cmtu, hukk...

najihah sahami said...

haha..lelaki pun reti control eh....hehe

Khairil said...

hahaha..pasai lelaki no komen le... :) peace no war!

Cahaya Mama said...

nice topic,cunndaa,.hehe,.

folo u,.thanks sudi snggah blog Cahaya,.

fiQ'Ra said...

hahah...persoalan tu kena tanya pada kaum adam~ nway jum tlg kome enty ni..tq cunnda comel ;) jom klik cni & komen erh ;)

sLpmEpLz™ said...

comel katun.. *xde kaitn haha

cekodok said...

camne tau nih...haqhaqhaq...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TENKIU DAUN KELADI, JEMPUT DATANG LAGI
PUSH >